Tijekom posljednjih nekoliko godina, industrija mode/sportske opreme doživjela je veliku strukturnu promjenu, uglavnom zbog jake konkurencije, smanjenja prodaje i outsourcinga proizvodnih procesa u zemlje s nižom cijenom radne snage. Posebne ponude, prodaje na kraju sezone i novootvorene trgovine faktori su koji odlučuju o sudbini poduzeća, dok su cijena, brzina i fleksibilnost također esencijalni faktori.
Iako većina poduzeća u ovoj industriji koristi ERP sustav, poslovne poruke između društava često se razmjenjuju u papirnatom obliku. Tomu je uglavnom tako jer poslovanje u velikoj mjeri ovisi o sezoni, što dovodi do izazova vezanih uz matične podatke za narudžbe prije sezone.
Međutim, postotak artikala koji su uvijek dostupni, poznati i kao "artikli koji su uvijek na zalihama", toliko se povećao tijekom posljednjih godina da se sve veći broj većih maloprodajnih trgovaca sportske opreme oslanja na automatizirane elektroničke postupke za poslovnu komunikaciju kako bi komunicirali sa svojim dobavljačima. S obzirom na veliki izbor artikala i jedinica za pakiranje, poželjan je jasan identifikacijski i komunikacijski sustav za cijeli lanac isporuke, a može se uvesti kako bi se smanjio ili čak izbjegao fizički rad u budućnosti.
Elektronička razmjena podataka (EDI), odnosno poslovnih podataka, pomaže poduzećima u industriji mode i sportske opreme da uštede novac i istovremeno povećaju učinkovitost svojih ERP postupaka: