Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

EDITEL Novosti

18.03.2019

Decentia d.o.o. ušla u novu fazu optimizacije procesa rada

Kako skratiti protok informacija i smanjiti neusklađenost računa te obim rada na skladištu

Trgovački lanac i članica Ultra Gros grupacije - Decentia d.o.o. - nakon uspješne suradnje s EDITEL Adriom i realizacijom prve faze optimizacije procesa poslovanja, ušla je u novu fazu koja je za cilj imala minimiziranje neusklađenosti računa i obim posla na skladištu te tako olakšati procese kupcima, ali i dobavljačima.

Krajem 2017. godine, Decentia je preuzela sedam prodavaonica trgovačkog lanca 'BIS' te je na taj način znatno povećala broj prodavaonica na području Zagreba i postala prepoznatljiv ‘kvartovski dućan’ koji nudi bogatu ponudu proizvoda, odličnu uslugu i povoljne cijene.

Kako bi dodatno unaprijedili svoje poslovanje i usluge, Decentia je tada uvela EDI poslovanje u suradnji s EDITEL Adriom.

Dosadašnja dobra suradnja između EDITEL Adrie i njihove ERP tvrtke Tomsoft, te tvrtke e-Sustavi koja im pruža informatičke usluge, olakšali su i ubrzali uvođenje dobavljača u EDI razmjenu.

Prva faza projekta uključivala je uvođenje sljedećih poruka:

  • Otpremnica (DESADV)
  • Račun (INVOIC)

EDI poruka INVOIC je omogućila automatsku likvidaturu računa te time smanjila potrebu za ljudskim radom (unošenje faktura u ERP), što je rezultiralo većom brzinom obrade i povećanom točnošću podataka.

Za više informacija o nadzoru poslovanja kliknite OVDJE.

Za dodatnu optimizaciju u sljedećim fazama predviđene su sljedeće poruke:

  • Odgovor na narudžbu (ORDRSP)
  • Primka (RECADV)
  • Katalog proizvoda (PRICAT)
  • Stanje zaliha na skladištu (INVRPT) 

RECADV (receiving advice) KAO JEDAN OD NAJVAŽNIJIH SEGMENATA OPTIMIZACIJE POSLOVANJA

RECADV (receiving advice) odnosno potvrda primitka, jedna je od najvažnijih poruka u lancu opskrbe. RECADV može skratiti protok informacija, smanjiti neusklađenost računa i obim posla na skladištu, kako na prodajnim mjestima tako i u odjelu fakturiranja. Ova poruka ima prednosti kako za kupca tako i za dobavljača.

U nabavi i računovodstvu RECADV smanjuje ili gotovo eliminira provjere vezane za odstupanja fakturiranja.

Čim kupac zaprimi robu, o tome odmah obavještava dobavljača, čime se osigurava brz protok informacija i eliminira se potreba za daljnjom obradom računa (korekcije ili odobrenja).

Prednosti za dobavljača:

  • Dobavljači će znati da li je roba primljena kao što je bila isporučena
  • Eliminiraju se potrebe za odobrenjima ili terećenjima zbog netočnih računa 

Prednosti za maloprodaju:

  • Manje grešaka prilikom izdavanja fakture
  • Podaci o primitku robe dostupni su u sustavu


O DECENTIA d.o.o. TRGOVAČKOM LANCU

Decentia d.o.o. je trgovački lanac i članica Ultra Grosa koji posluje u 26 maloprodajnih trgovačkih objekata na području grada Zagreba. Osnovana je 13. studenog 2008. godine. Od osnivanja do danas tvrtka bilježi stalno širenje prodaje i porast broja zaposlenih na današnjih 170 zaposlenika.

Ukoliko i Vi želite optimizirati svoje poslovanje te osigurati jednostavniji i brži protok informacija među svojim partnerima i dobavljačima – obratite nam se s povjerenjem. Saznajte VIŠE.