Pregledom ove stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Kliknite ovdje kako biste saznali više.

EDITEL Novosti

10.11.2017

EDITEL Adria 4. poslovni doručak

26. listopada 2017.  tvrtka EDITEL Adria održala je već četvrti poslovni doručak. Tema je ovaj puta bila elektroničko arhiviranje kao nužan preduvjet razmjene elektroničkih računa bez papira.

Tema ovog poslovnog doručka je zapravo vruća tema na tržištu od kad se pojavila potreba za razmjenom elektroničkih računa bez papira. U prvom dijelu, EDITEL Adria je predstavio osnove za elektroničko arhiviranje kao i nužne zakonske preduvjete koji trebaju biti zadovoljeni da bi cjelokupni proces bio u skladu sa zakonom. Naglasak prezentacije bio je na predstavljanju EDITEL-ovog rješenja eArchive / TrustIT koji udovoljava navedenim uvjetima. Osim toga, predstavljene su dvije opcije TrustIT sustava koje možemo ponuditi korisnicima, odnosno kao Cloud rješenje te kao lokalna instalacija rješenja kod korisnika. Osim same prezentacije, napravili smo i demonstraciju rješenja EDITEL eArchive / TrustIT kako bismo prikazali barem dio od svih funkcionalnosti i mogućnosti koje sustav nudi, npr. način pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosne lance, različita prava po korisniku itd. Za kraj, naglasili smo da je EDITEL eArchive / TrustIT rješenje primjer dobre prakse u više zemalja te da se mnoge poznate tvrtke i korporacije odlučuju za njegovo korištenje.

 U drugom dijelu poslovnog doručka, otvorili smo raspravu gdje su sudionici međusobno raspravljali, postavljali pitanja te komentirali situaciju na tržištu. Vjerujemo da su svi prisutni zadovoljni kako prikazanim rješenjem, ali i svim informacijama koje su prikupljene tijekom diskusije. 

Galerija slika

4. poslovni doručak
4. poslovni doručak
4. poslovni doručak
4. poslovni doručak

Linkovi i preuzimanja