Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

EDITEL Novosti

21.11.2016

Panteon Plus prvi poslovni doručak – uspješno i iznad očekivanja

Panteon Plus nedavno je u svojim prostorijama održao prvi Poslovni doručak. Na poslovnom doručku naši partneri i korisnici u opuštenoj atmosferi dobili su praktički pogled u problematiku nekog područja, neka nova saznanja, a s kolegama iz drugih tvrtki razmijenili su ideje i iskustva te saznali više o poslovnoj praksi koja će im pomoći kod njihovih aktivnosti na tom području. Ideja je da ovo bude mjesto na kojem se povremeno okupljamo a kako bismo zajednički našli rješenja za neke zajedničke problematike.

Na prvom Editel / Panteon Plus poslovnom doručku sudjelovali su predstavnici nekoliko značajnih tvrtki iz Hrvatske: Atlantic Trade, Billa, dm, Kaufland, KTC, Orbico i Spar a sve je medijski popratio poslovni časopis IN Store.

Tema Prvog Panteon Plus poslovnog doručka bila je razmjena e-Računa kroz EDI. U uvodnom dijelu govorili smo o strukturama EDI datoteka, što je zapravo e-Račun, o različitim podacima koji su potrebni pojedinom korisniku, ali i o tome kako u računima ispravno navoditi povratne naknade, povratne ambalaže, palete i slično. U Hrvatskoj imamo veliki broj trgovačkih lanaca te gotovo jednako veliki broj različitih formata koji se koriste a što dovodi do potreba za dodatnim mapiranjima EDI poruka za pojedinog korisnika.

Jedna od tematika bila je i kako riješiti odbijanje računa odnosno račun koji je potpuno krivo poslan kupcu. Naravno, kako e-Račun ne može biti ispravan ukoliko ne postoji neki oblik e-Arhive, dotakli smo se i te teme. Veliki poslovni subjekti najčešće imaju vlastita rješenja, dok je za SME korisnike najbolje koristiti vanjska rješenja, odnosno usluge svog pružatelja usluga. Pitanje koje se ovdje postavlja je na koji način osigurati pristup e-Arhivi prilikom poreznog nadzora.

Zaključak skupa bio je da se formira grupa koja bi usklađivala i rješavala zajedničke probleme kod uvođenja e-Računa putem EDI-ja u Hrvatskoj.

www.instore.hr

 

Galerija slika