Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

Upravljanje objektima

O djelatnosti

Upravljanje objektima je veza između ljudi, radnih mjesta i tehnologije. Također se zove upravljanje zgradom ili tehničke usluge. Upravljanje objektom omogućuje glatko dnevno poslovanje i održavanje ureda, bolnica, stambenih zgrada i mnogih drugih nekretnina. Da bi svi procesi mogli funkcionirati besprijekorno, veliki broj elemenata mora zajedno raditi u suzvučju, počevši od koncepta izgradnje, dizajniranja interijera do rasporeda svakodnevnih kućnih usluga.

Izazovi u djelatnosti

Kada se raščlanjuju u pojedinačne procese, to znači da se informacije moraju precizno i pravovremeno prenijeti ispravnoj stranci. Zatim, informacije moraju biti učinkovito obrađene od strane unutarnjeg sustava. To se odnosi na sve informacije, od podataka o narudžbama ili isporukama koje se odnose na artikle, podatke o sigurnosti proizvoda za čišćenje ili podatke o potrošnji energije kako to zahtijevaju zakoni u EU.

Prednosti EDI-ja

Standardizirana elektronička razmjena podataka (EDI), koja se već 30 godina uspješno koristi u industriji robe široke potrošnje, ima ogroman potencijal za efikasno mapiranje tih procesa sada i u budućnosti te olakšavanje komunikacije između poslovnih partnera:

  • jedinstveni podatkovni standard za cijelu industriju
  • automatizirani postupci naručivanja, uključujući fakturiranje klijentima
  • pregled automatiziranih faktura • pojednostavljeno slanje robe i sljedivost robe
  • omogućuje točno traženje i planiranje proizvodnje
  • manje napora i manje pogrešaka u vezi s podacima koji se odnose na sigurnost, npr. sigurnosne informacije
  • itd

Ukratko