Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

Uvođenje EDI-ja: prvi koraci

Smjernice za uvođenje EDI-ja u poduzeće.

1. Analiza korporativnih postupka 

  • Koje korporativne postupke želite podržati korištenjem EDI-ja? (npr. postupke naručivanja, postupke dostave, postupke fakturiranja itd.)
  • Koliko poslovnih dokumenata planirate prosječno razmijeniti sa svojim poslovnim partnerima?
  • Imate li postojeći ERP sustav s dostupnim podatkovnim sučeljima?

Preporučujemo potpis "Okvirnog EDI ugovora" između poslovnih partnera.

2. Pronađite najbolje EDI rješenje za svoje potrebe

Rješenje ovisi o veličini vašeg poduzeća, tehničkoj infrastrukturi i količini dokumenata koje je potrebno razmjenjivati. 

  • Online EDI portal  - mala i srednja poduzeća s malom količinom dokumenata obično koriste za brzo uvođenje EDI-ja i pritom im troškovi ostaju mali.
  • EDI komunikacije i EDI integracije rješenja za velika poduzeća ili tvrtke koje imaju velike količine dokumenata. 

EDITEL tim će vam rado pomoći u pronalasku najboljeg EDI rješenja za vaše poduzeće tijekom neobvezujućeg savjetovanja.

3. Prijavite se kao korisnik eXite® mreže za poslovnu integraciju

Više od 15.000 poduzeća diljem svijeta koristi EDI platformu eXite®, što znači da su gotovo sva poduzeća koja koriste elektroničku razmjenu podataka (EDI) spojena na platformu.

Idi na eXite® registraciju

4. Sinkronizirajte podatke o artiklu s poslovnim partnerima

Preporučujemo sinkroniziranje podataka o artiklima (brojeve artikla/GTIN-ove, partnerske identifikacije brojeve/GLN-ove) s vašim poslovnim partnerima na samom početku vašeg EDI projekta. Ključno je da oba partnera koriste isti skup podataka (brojevi artikla, opisi artikla itd).

5. Pregledajte svoje poruke i započnite fazu testiranja

Nakon dogovora o EDI suradnji sa vašim poslovnim partnerom, na početku je potrebno dogovoriti i fazu testiranja, kako bi vaše poruke bile ispravne i točne. Prije nego počnete razmjenjivati elektroničke podatke s poslovnim partnerima, preporučujemo da prve poruke pošaljete putem e-maila, kako bi se pregledala sintaktička točnost vaših EDI poruka. Nakon što mi provjerimo i odobrimo vaše poruke, testiranje sa vašim partnerima može započeti.

6. Započnite razmjenu podataka

Kada faza testiranja uspješno završi, bit ćete spremni za početak elektroničkih komunikacijskih postupaka uživo sa svojim poslovnim partnerima.