Pregledom ove stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Kliknite ovdje kako biste saznali više.

Česta pitanja

Ovdje možete pronaći odgovore na najčešča pitanja u vezi elektroničke razmjene podataka (EDI), registracije na eXite® service, implementacije EDI i još mnogo toga. Za daljnje informacije molimo kontaktirajte nas putem telefona +385 1 379 4296 ili na e-mail info(at)editel.hr.

Dodatne informacije o funkcioniranju elektroničke razmjene podataka (EDI) možete pronaći u dijelu naše internetske stranice „Što je EDI“, gdje također možete pronaći i prijedloge za uspješno uvođenje EDI-ja. Za dodatne informacije o platformi eXite® i prednostima naše EDI platforme posjetite EDI komunikaciju. Naravno, uvijek vam stojimo na raspolaganju za sastanak bez obaveza.

Da biste koristili platformu eXite® ili Panteon, morate se registrirati u društvu EDITEL. Naša korisnička služba rado će vam dati sve potrebne informacije.

Sve što trebate učiniti jest kontaktirati našu EDITEL tehničku podršku pozivom na broj +385 1 379 4296 ili poslati e-mail na info@editel.hr. Odmah ćemo vam poslati novu lozinku e-mailom.

eXite jedinica je jedinica za naplatu za razmjenu podataka putem platforme eXite®. Svaki dio za naplatu na platformi eXite® veže se uz specifičnu jediničnu cijenu. Rado ćemo vam na vaš zahtjev poslati primjere cijena. Pošaljite nam e-mail na info(at)editel.hr.

Projicirani trošak elektroničke razmjene podataka EDI putem platforme eXite® i Panteon većinom ovisi o količini prenesenih podataka. Prije nego počnete, preporučujemo da prikupite sljedeće informacije:

  • broj poruka koje će se razmjenjivati (tjedno ili mjesečno) i
  • prosječni podatkovni volumen poruka koje će se razmjenjivati.

Na temelju tih informacija moći ćemo utvrditi projicirane troškove za aktivnosti razmjene podataka putem platforme eXite® ili EDITEL. Na vaš zahtjev, rado ćemo vam poslati općenite informacije o cijenama, kao i primjere cijena. Kontaktirajte nas na info(at)editel.hr. Naravno, uvijek vam stojimo na raspolaganju za sastanak. Da biste dogovorili sastanak, nazovite nas na br. tel. +385 1 379 4296.

Detaljna analiza svakog pojedinog položaja vašeg eXite® računa dostupna je pod eXite® internetskim uslugama. Za analizu EDITEL računa i ako imate dodatnih pitanja, slobodno se obratite korisničkoj službi.

eXite® se povezuje s mnogim međunarodnim pružateljima usluga, što vam omogućuje jednostavnu razmjenu podataka s poslovnim partnerima u cijelom svijetu. Da biste provjerili imaju li vaši poslovni partneri postojeću vezu na eXite®, posjetite eXite® internetske usluge. U slučaju da ih ne možete pronaći, pošaljite niže navedene informacije na info(at)editel.hr ili ih unesite u eXite® internetske usluge:

  • GLN vašeg poslovnog partnera te
  • adresu vašeg poslovnog partnera s međunarodnim pružateljem usluga.

Omogućit ćemo vam razmjenu podataka s vašim inozemnim poslovnim partnerima u najkraćem mogućem roku.

EDITEL ima bogat portfelj EDI rješenja za društva svih veličina i infrastruktura. Pročitajte više o njima ovdje ili nam se javite. Rado ćemo vam pomoći.

Da, eXite® također ima opciju prijenosa nestrukturiranih podataka. Ta je opcija je dostupna za binarne podatke, ali i za vlastite formate podataka. Preduvjet je slanje takvih podataka u EDIFACT ili XML omotnici.

Konverteri se koriste za konverziju podataka iz jednog formata u drugi. Pri prijenosu elektroničkih podataka putem EDI-ja to znači da se podaci u EDIFACT formatu konvertiraju u interni format društva i obrnuto. Zahvaljujući konverziji podataka, poslovne podatke koji se prenose putem EDI-ja automatski može obraditi ERP sustav društva. Pročitajte više o EDI integraciji i o konverziji.

EDITEL će vam pomoći pri odabiru EDI softvera koji zadovoljava vaše potrebe. Opće informacije dostupne su ovdje. Ako imate pitanja o korištenju EDI aplikacije, preporučujemo vam da kontaktirate pružatelja softvera.

Za detaljan profil EDI poruka kako definira ECR ili većina maloprodajnih tvrtki, posjetite internetsku stranicu GS1 Croatia.

Ako vaš ERP sustav nema sučelja za importiranje podataka o narudžbi itd. i eksportiranje otpremnica i podataka za račune, trebate koristiti trade IT i zatim ručno obraditi podatke u ERP-u.

GLN broj (Global Location Number) će vam dodijeliti lokalna GS1 organizacija. Za više informacija posjetite www.gs1hr.org.