+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Upravljanje objektima

Building facility icon

O djelatnosti

Upravljanje objektima je poveznica između ljudi, radnih mjesta i tehnologije. Ponekad je definirano i kao upravljanje zgradom ili tehničke usluge. Upravljanje objektima omogućuje nesmetano svakodnevno poslovanje i održavanje ureda, bolnica, stambenih zgrada i mnogih drugih nekretnina. Da bi svi procesi nesmetano tekli, potrebno je uskladiti veliki broj čimbenika, počevši od koncepta gradnje, dizajna interijera, pa sve do planiranja usluga održavanja.

Izazovi u djelatnosti

Kada se raščlanjuju u pojedinačne procese, to znači da točne informacije trebaju biti pravovremeno dostavljene pravom primatelju. Zatim, informacije moraju biti učinkovito obrađene od strane unutarnjeg sustava. To se odnosi na sve informacije, od podataka o narudžbama ili isporukama koje se odnose na artikle, podatke o sigurnosti proizvoda za čišćenje ili podatke o potrošnji energije kako to zahtijevaju zakoni u EU.

Prednosti EDI-ja

Standardizirana elektronička razmjena podataka (EDI), koja se već 40 godina uspješno koristi u industriji robe široke potrošnje, ima ogroman potencijal za efikasno mapiranje tih procesa sada i u budućnosti te olakšavanje komunikacije između poslovnih partnera:

  • jedinstveni podatkovni standard za cijelu industriju
  • automatizirani postupci naručivanja, uključujući fakturiranje klijentima
  • automatizirani pregled računa
  • pojednostavljeni transfer i sljedivost robe
  • omogućuje precizno planiranje potražnje i proizvodnje
  • manje ručnog napora i pogrešaka s podacima koji se tiču sigurnosti, npr. sigurnosne informacije
  • itd

Najčešće korišteni e-dokumenti

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.