+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 99 39 62 020
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 68 97 128

Što je elektronička razmjena podataka EDI?

EDI: tradicija inovacije

EDI – elektronička razmjena podataka, sinonim je za optimizirani postupak u lancu nabave već gotovo tri desetljeća. Danas je EDI ključna tehnologija za inovativne tvrtke koje dugoročnu perspektivu vide u optimizaciji svojih procesa, bilo unutar tvrtke, između industrije ili različitih zemalja.

EDI ili elektronička razmjena podataka, odnosi se na razmjenu elektroničkih poslovnih dokumenata između poslovnih partnera.

Cilj EDI-ja je postići najvišu moguću razinu automatizacije postupaka putem integrirane razmjene podataka, izbjegavajući pritom fizičke i papirnate poslovne transakcije.

EDI se koristi za razmjenu informacija o narudžbama između maloprodajnih tvrtki i proizvođača i za postupke fakturiranja, što omogućuje e-račun. Koristi se i za slanje elektroničkih narudžbi za dostavu pružateljima logističkih usluga te navođenje informacija o artiklu ili obradu zahtjeva za plaćanje.

Standardizirana tehnologija omogućuje tvrtkama bilo koje veličine, u bilo kojoj industriji te u bilo kojoj zemlji, da razmjenjuju poslovne podatke neovisno o komunikacijskom kanalu, formatu podataka i medijima koje koriste. To, između ostaloga, uključuje GS1 EANCOM® i/ili UN/EDIFACT za podatkovne formate, kao i identifikacijske standarde kao što su GLN, GTIN, SSCC….

Prednosti EDI-ja

Korištenje EDI rješenja tvrtkama se osigurava:

Ušteda novca:

  • nije potreban ispis papira i slanje poštom
  • ručni rad odnosno unos podataka postaju nepotrebni
  • automatizirani postupci obrade podataka
  • dobra investicija za budućnost
  • korištenje standardizirane tehnologije.

Povećava učinkovitost:

  • informacije se prenose u stvarnom vremenu, čime se ubrzava obrada
  • povećava točnost i nema pogrešaka do kojih dolazi pri ručnom unosu podataka
  • sve se transakcije mogu pratiti i nadzirati
  • nema integracijskih rupa.

Općenito poboljšava korporativne postupke:

  • poboljšava suradnju između svih poslovnih partnera u različitim društvima
  • transparentni postupci zahvaljujući kontinuiranom protoku informacija
  • visoka kvaliteta informacija za kvalitetnije planiranje proizvodnje, optimizaciju zaliha, kratko vrijeme odgovora itd.

Međunarodna ispitivanja pokazala su da ušteda pri svakom postupku od narudžbe do plaćanja može iznositi do 51 EUR.

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.