Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

HORECA

O djelatnosti

HORECA, odnosno industrija hotela, restorana i ugostitelja, jedna je od najslojevitijih industrija. Usluge hrane i pića dostupne su svugdje, od turizma (hoteli), zdravstva (ugostiteljstvo u bolnicama), akademskoj zajednici (sveučilišne menze) pa sve do drugih organizacija (poslovne kafeterije, catering). Svakoga dana restorani, hoteli, lanci restorana, cash&carry poduzeća i mnoge druge tvrtke naručuju, isporučuju ili obrađuju prehrambene proizvode, kao i drugu robu široke potrošnje koju trebaju, npr. proizvode za osobnu higijenu.

Izazovi u djelatnosti HORECA

Učinkoviti i pouzdani postupci vezani uz nadopunu robom ključan su faktor za sva poduzeća u ovoj industriji. Kako bi se ti proizvodi koristili za pripremu visokokvalitetnih jela u željenom trenu, potrebno je koordinirati velik broj administrativnih i organizacijskih postupaka. EDI je tu bitan sastojak.

Prednosti EDI-ja

Zahvaljujući elektroničkoj razmjeni podataka (EDI) među poslovnim partnerima, ti su svakodnevni postupci brži, pouzdaniji i ekonomičniji. EDI također ima i sljedeće prednosti:

  • cjelovit i točan asortiman proizvoda
  • automatizirani postupci naručivanja
  • izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
  • smanjen trošak robe
  • poboljšana provjera računa
  • lakše periodično praćenje zaliha
  • smanjen manjak zaliha
  • upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)
  • i mnogi drugi.
  • Najčešće korišteni e-dokumenti
    • Matični podaci artikla (PRICAT)

      Poruka koja omogućuje prijenos podataka o cijenama i pojedinostima kataloga roba i usluga koje je dobavljač ponudio kupcu.

      Poruku se također može poslati od kupca do dobavljača da se pošalju posebni zahtjevi kao što su označavanje proizvoda ili pakiranje, ili kao odgovor (prihvaćanje ili odbijanje) na prethodno primljeni katalog.

      Ovisno o dogovoru između trgovinskih partnera, poruka bi mogla sadržavati samo opće informacije o proizvodima, važeće za sve kupce. Međutim češće se koristi kako bi se korisniku pružile informacije specifične za njega, tj. cijene i posebni uvjeti.

    • Narudžba (ORDERS)
    • Otpremnica (DESADV)
    • Račun (INVOIC)
    •  

  • Korisnici u HoReCa sektoru (hoteli, restorani, ugostiteljstvo)