+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Nastavak digitalizacije u tekstilnoj industriji – Robne kuće NAMA

Nastavak digitalizacije u tekstilnoj industriji

Nakon digitalizacije Modiana Grupe u segmentu EDI razmjene poruka u opskrbnom lancu, EDITEL je projekt predstavio robnoj kući NAMA.

EDITEL svojim iskustvom u suradnji s tvrtkama poput NIKE, Adidas, Reebok, Hervis, te ostalim ostvarenim konekcijama na projektu Modiane, brzo i efikasno može nastaviti uvođenje EDI razmjene poruka u robnu kuću NAMA.

U tekstilnoj industriji osim standardnih tipova poruka kao u FMCG-u: ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC, vrlo bitne su poruke PRICAT (katalog proizvoda), SLSRPT (izvještaj o prodaji) i INVRPT (stanje zaliha).

Prvi dobavljač na kojemu je testirano rješenje za NAMA-u bio je Palmers.

Uspješnom implementacijom stvoreni su preduvjeti za brzo uvođenje ostalih dobavljača i principala.

Prednosti zahvaljujući EDI-ju u Nami

  • Besprijekoran protok informacija s dobavljačima
  • Pojednostavljuje administrativne procese
  • Automatsko dopunjavanje robe zahvaljujući izvješćima o prodajnim narudžbama (SLSRPT)
  • Novi dobavljači mogu se povezati brzo i učinkovito

U današnje vrijeme kada digitalizacija dokumenata i automatizacija procesa idu ruku pod ruku sa sve bržom digitalnom revolucijom, održavanje neometane logistike i procesa opskrbnog lanca pravi je izazov. Gotovo je nemoguće osigurati maksimalnu razinu kvalitete isporuke, isporuku na vrijeme i izbjeći situacije na zalihama bez korištenja elektroničke razmjene podataka (EDI).

O tvrtki Nama

Nama je kao prva slovenska robna kuća osnovana 1946. godine. Već više od 70 godina udovoljava visokim zahtjevima kupaca. Posjeduje nekoliko nekretnina: robna kuća Nama u Ljubljani, vrhunske nekretnine u središnjoj Ljubljani, te sadržaji za razonodu u zimskom turističkom odredištu, Pokljuka. Danas je Nama d.d. Ljubljana sinonim za kvalitetu. Njihov novi pogled na poslovanje i svježi imidž robne marke privlače više od 1,5 milijuna kupaca godišnje. Također djeluje i kao internetska trgovina, pokrenuta 2015. godine. Nama neprestano nastoji poboljšati svoje korisničko iskustvo uz svoju podršku: obrazovan, profesionalan i visoko motiviran tim osoblja.

Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Elitsa Deykova
Logo copyright Nama

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.