+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646  35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

EDI komunikacija u Apollo

EDI komunikacija u Apollo

Na pravom putu s EDI-jem

Apollo Group djeluje na slovenskom tržištu od 1997. godine. Ubrzo nakon toga proširili su poslovanje na susjednu Hrvatsku i Makedoniju, kao i na druge zemlje svijeta. Širenjem svog poslovanja odlučili su pokrenuti EDI razmjenu sa svojim kupcima, kao odgovor na potrebu za automatizacijom i digitalizacijom svojih poslovnih procesa.

Prije nego se krenulo u implementaciju EDI sustava za Apollo, EDITEL i ERP provider Bilumina su uspješno implementirali EDI projekte za modne kuće NAMA i Montecristo (Modiana).

Prvi korak u uspostavljanju EDI sustava je bilo uspostavljenje AS2 konekcija i konfiguriranje sustava za povezivanje s dobavljačem Milk Design.

U procesu je i test faza s njihovim velikim dobavljačem, tvrtkom ORBICO. Poruke koje će se koristiti u EDI razmjeni su ORDERS, ORDRSP, DESADV, RECADV, INVOIC, SLSRPT, INVRPT i PRICAT.

Koji su najbitniji razlozi uvođenja EDI razmjene dokumenata?

  • Informacije se prenose u stvarnom vremenu, čime se ubrzava obrada
  • Povećava se točnost i nema pogrešaka do kojih dolazi pri ručnom unosu podataka
  • Sve se transakcije mogu pratiti i nadzirati
  • Poboljšava suradnju između svih poslovnih partnera u različitim društvima
  • Transparentni postupci zahvaljujući kontinuiranom protoku informacija
  • Visoka kvaliteta informacija za kvalitetnije planiranje proizvodnje, optimizaciju zaliha, kratko vrijeme odgovora itd.
  • Nije potreban ispis papira i slanje poštom

Najčešće korišteni e-dokumenti u modnoj industriji i industriji igračaka

  • Matični podaci artikla (PRICAT)
  • Izvještaj o stanju zaliha (INVRPT)
  • Izvještaj o prodaji (SLSRPT)
  • Narudžba (ORDERS)
  • Odgovor na narudžbu (ORDRSP)
  • Otpremnica (DESADV)
  • Primka (RECADV)
  • Račun (INVOIC)

O Apollo Group

Apollo GroupDanas je Apollo jedan od vodećih ponuđača dječjih igračaka, dječje opreme, pribora i tekstila. Mogu se pohvaliti pažljivo odabranim i izuzetno širokim prodajnim programom. Njihova je misija roditeljima ponuditi proizvode s kojima će biti zadovoljni kad se djeca rode i tijekom odrastanja, a koji djeci omogućuju poticajan i zdrav razvoj. Stoga su korisna vrijednost, kvaliteta i sigurnost vodeći čimbenici u odabiru njihovog prodajnog programa.

Prisutni su sa svojim proizvodima u svim fizičkim i internetskim trgovinama, gdje svojim kupcima žele ponuditi samo najbolje i najkvalitetnije proizvode za njihovu djecu. U budućnosti planiraju ojačati svoju prisutnost na domaćem i inozemnom tržištu, jer su i njihovi kupci svjesni važnosti kvalitetnih i sigurnih proizvoda, jer sretna djeca predstavljaju zadovoljstvo roditelja.

Symbolic image copyright iStockphoto, Anna Derzhina
Logo copyright Apollo Group

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.