EDI komunikacija u Apollo
Na pravom putu s EDI-jem
Apollo Group djeluje na slovenskom tržištu od 1997. godine. Ubrzo nakon toga proširili su poslovanje na susjednu Hrvatsku i Makedoniju, kao i na druge zemlje svijeta. Širenjem svog poslovanja odlučili su pokrenuti EDI razmjenu sa svojim kupcima, kao odgovor na potrebu za automatizacijom i digitalizacijom svojih poslovnih procesa.
Prije nego se krenulo u implementaciju EDI sustava za Apollo, EDITEL i ERP provider Bilumina su uspješno implementirali EDI projekte za modne kuće NAMA i Montecristo (Modiana).
Prvi korak u uspostavljanju EDI sustava je bilo uspostavljenje AS2 konekcija i konfiguriranje sustava za povezivanje s dobavljačem Milk Design.
U procesu je i test faza s njihovim velikim dobavljačem, tvrtkom ORBICO. Poruke koje će se koristiti u EDI razmjeni su ORDERS, ORDRSP, DESADV, RECADV, INVOIC, SLSRPT, INVRPT i PRICAT.
Koji su najbitniji razlozi uvođenja EDI razmjene dokumenata?
- Informacije se prenose u stvarnom vremenu, čime se ubrzava obrada
- Povećava se točnost i nema pogrešaka do kojih dolazi pri ručnom unosu podataka
- Sve se transakcije mogu pratiti i nadzirati
- Poboljšava suradnju između svih poslovnih partnera u različitim društvima
- Transparentni postupci zahvaljujući kontinuiranom protoku informacija
- Visoka kvaliteta informacija za kvalitetnije planiranje proizvodnje, optimizaciju zaliha, kratko vrijeme odgovora itd.
- Nije potreban ispis papira i slanje poštom
Najčešće korišteni e-dokumenti u modnoj industriji i industriji igračaka
- Matični podaci artikla (PRICAT)
- Izvještaj o stanju zaliha (INVRPT)
- Izvještaj o prodaji (SLSRPT)
- Narudžba (ORDERS)
- Odgovor na narudžbu (ORDRSP)
- Otpremnica (DESADV)
- Primka (RECADV)
- Račun (INVOIC)
O Apollo Group
Danas je Apollo jedan od vodećih ponuđača dječjih igračaka, dječje opreme, pribora i tekstila. Mogu se pohvaliti pažljivo odabranim i izuzetno širokim prodajnim programom. Njihova je misija roditeljima ponuditi proizvode s kojima će biti zadovoljni kad se djeca rode i tijekom odrastanja, a koji djeci omogućuju poticajan i zdrav razvoj. Stoga su korisna vrijednost, kvaliteta i sigurnost vodeći čimbenici u odabiru njihovog prodajnog programa.
Prisutni su sa svojim proizvodima u svim fizičkim i internetskim trgovinama, gdje svojim kupcima žele ponuditi samo najbolje i najkvalitetnije proizvode za njihovu djecu. U budućnosti planiraju ojačati svoju prisutnost na domaćem i inozemnom tržištu, jer su i njihovi kupci svjesni važnosti kvalitetnih i sigurnih proizvoda, jer sretna djeca predstavljaju zadovoljstvo roditelja.
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Anna Derzhina
Logo copyright Apollo Group