+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Je li vrijeme da nadogradite svoj EDI sustav?

Je li vrijeme da nadogradite svoj EDI sustav?

EDI kao konkurentska prednost

EDI poboljšava kvalitetu procesa nabave robe i suradnje s klijentima i poslovnim partnerima, te štedi značajne količine novca. Međutim, postavlja se pitanje kada postojeći EDI sustav treba nadograditi ili zamijeniti novim?

Zvuči li vam poznato izraz “naslijeđeni sustav”? U informatičkoj tehnologiji ovaj izraz opisuje softver s kojim je tvrtka započela rad i koji se još uvijek koristi. No, u većini slučajeva više nije u skladu s najnovijim dostignućima. To se odnosi i na područje elektroničke razmjene podataka (EDI), gdje mala i srednja poduzeća često posluju s tim naslijeđenim i desetljećima starim EDI sustavima. To se događa iako postoji raširena svijest o činjenici da se digitalna stručnost i pravilno rukovanje podacima sve više pretvaraju u konkurentsku prednost bilo koje tvrtke. Kako biste iskoristili mogućnosti koje nudi digitalna transformacija, morate imati intuitivniji pristup IT-ju. Trebate imati određenu spremnost za inovacije i preuzimanje rizika. Mala i srednja poduzeća često oklijevaju u uvođenju novog EDI sustava. To je ukorijenjeno u određenom “statusu quo” mentaliteta, zajedno s nedostatkom strategije. Međutim, za integraciju podataka velikih razmjera potrebna je dobro definirana strategija.

Kada ste spremni za EDI?

Mala i srednja poduzeća su posebno skeptična kada je riječ o tehničkim i organizacijskim zahtjevima i njihovim troškovima. To je uglavnom zbog činjenice da neki od postojećih ERP sustava nisu još uvijek spremni za EDI. Često je potrebno stručno savjetovanje s pružateljem ERP-a. Potrebna je proaktivna podrška u suradnji s EDI partnerom za brzo i lako rješavanje „tehničkih poteškoća“. Prije postavljanja potpuno funkcionalnog i naprednog EDI sustava, svaka tvrtka treba obaviti detaljnu analizu vlastitih poslovnih zahtjeva i razmotriti sve opcije. Ovo je izazov, iako onaj, s potencijalom za optimizaciju.

Osnova digitalne ere

Primarni cilj nove ” EDI generacije ” i dalje je postići najveći mogući stupanj automatizacije procesa integriranom razmjenom podataka i u konačnici izbjeći ručne i papirnate poslovne procese. Između ostalog, EDI se koristi za razmjenu podataka o narudžbama između trgovaca i proizvođača, te za potrebe fakturiranja (sjetite se e-računa). Mnogi dodatni poslovni procesi se također mogu obrađivati putem EDI-ja. To uključuje upravljanje matičnim podacima i slanje elektroničkih naloga. Sofisticirani EDI sustav stvara čvrstu osnovu za upravljanje složenim tokovima robe, povećava produktivnost, udovoljava specifičnim zahtjevima kupaca i u konačnici stavlja tvrtke u položaj da se suoče s izazovima digitalne ere.

Kako znati je li vaš EDI sustav zastario?

Ako se prepoznajete u sljedećem…

  • Ne postoji integracija s poslovnim sustavom.
  • Za slanje izlaznih računa potrebno je ručno unijeti podatke u sustav.
  • Da bi se koristio EDI, komunikacijski procesi se moraju ručno podesiti i korisnici moraju pričekati da dođu dokumenti kako bi se mogli obraditi.
  • Pogreške kod ručnog unosa mogu pridonijeti povratima robe, te naknadnim troškovima.
  • Imate nedoumice oko ažuriranja sustava na računalu na kojem se nalazi vaš sustav za EDI razmjenu, te da li postoji sigurnosna kopije iste, i hoćete li moći nastaviti raditi na tom sustavu.
  • Koristite RDT modem.
  • EDI je posao s punim radnim vremenom za jednog ili nekoliko zaposlenika.

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.