+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Koordinacija informacijskih posrednika HUP-a

Koordinacija informacijskih posrednika HUP

Osnovana Koordinacija Informacijskih posrednika HUP-KIP

Krajem 2020. godine u sklopu Hrvatske udruge poslodavaca osnovana je Koordinacija Informacijskih posrednika HUP-KIP. Koordinaciju je osnovalo 11 ustanovnih članica, od kojih je jedna i tvrtka Editel Adria.

Ciljevi Koordinacije su:

  • Zaštita interesa informacijskih posrednika, kao specifične grupe poduzeća unutar HUP-a
  • Poticanje daljnjeg razvoja elektroničkog poslovanja i digitalne transformacije na tržišnim principima (policy-making)
  • Poticanje i razvoj uspostave interoperabilnosti među članicama
  • Razmjena znanja i najboljih praksi s ciljem razvoja tržišta usluga informacijskih posrednika i unaprjeđivanja poslovanja korisnika.

Na osnivačkom sastanku 2. prosinca 2020. izabrano je tročlano predsjedništvo koje će voditi Koordinaciju.

Za predsjednika izabran je Darko Gulija iz tvrtke Elektronički računi te Igor Javor iz tvrtke mStart plus i Božidar Bajsič iz tvrtke Editel Adria kao dopredsjednici.

Da bi se u narednim godinama u gospodarstvu ostvarila rast, potrebna je veća automatizacija i digitalizacija procesa među organizacijama u svim branšama.

Prema tome, glavni izazovi i zadaci Koordinacije su:

  • veća harmonizacija zakonodavstva,
  • prijedlozi promjena da se uklone barijere za digitalnu transformaciju gospodarstva,
  • standardizacija procesa i rješenja uz suradnju sa standardizacijskim tijelima u državi i u međunarodnom prostoru,
  • olakšavanje interoperabilnosti među pružateljima usluga i proširenje usluga na tržištu s novim rješenjima.

Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Maxiphoto

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.