Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+385 / 1 / 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA 99 39 62 020
EDI SAVJETOVANJE 99 68 97 128

EDITEL Novosti

16.09.2019

EDITEL Adria – povezana na centralnu platformu za e-Račun

REGISTRIRANI PROVIDER ZA E-RAČUN PREMA DRŽAVI

Hrvatska je, kao zemlja članica EU, obavezna od 1. prosinca 2018. primjenjivati Zakon o obaveznom e-Računu u javnoj nabavi prema europskoj Direktivi (2014/55/EU). Svi sudionici javne nabave su obvezni zaprimati elektroničke račune, te od 1.srpnja 2019 svi sudionici javne nabave su obvezni slati elektroničke račune. Direktiva predviđa obvezu spremnosti za zaprimanje računa u elektroničkom obliku za sve javne naručitelje poput tijela državne uprave, jedinica regionalne i područne samouprave, javnih poduzeća i ostalih oblika javne administracije.

Cilj Direktive je ubrzanje procesa nabave, smanjenje troškova gospodarskih subjekata, povećanje transparentnosti, te olakšavanje prekogranične nabave.

S ponosom ističemo da je EDITEL Adria u okviru ovog projekta postala registrirani pružatelj usluga razmjene e-Računa sa Fininim sustavom e-Račun za državu.

Editel Adria pruža svojim korisnicima i usluge EDITEL e-Arhive za pohranu e-Računa koja je uvjet prema zakonu.

Registar korisnika e-Računa je registar poslovnih subjekata i pripadajućih poslovnih jedinica koje samostalno mogu primati i slati račune, a koji su registrirani na Finin servis e-Račun.

U Registru korisnika se također nalaze i obveznici javne nabave registrirani kao korisnici servisa e-Račun za državu te korisnici drugih informacijskih posrednika povezanih s Fininim servisom e-Račun za državu.

Neke od prednosti uvođenja e-Računa u javnu nabavu:

  • Smanjeni administrativni troškovi
  • Bolja raspodjela ljudskih resursa
  • Sigurna arhiva računa i popratnih dokumenata
  • Brže i jednostavnije pretraživanje primljenih i arhiviranih računa
  • Brža i jednostavnija revizija računa

Trenutno još traje proces optimizacije informacijskih rješenja sudionika u čitavom lancu razmjene i pohrane e-Računa, te je bitna kvalitetna podrška i edukacija od strane informacijskih posrednika da ova optimizacija prođe što lakše, da se osigura klijentima nesmetano korištenje sustava te da se dugoročno izgradi povjerenje klijenata za ovaj novonastali princip rada.