+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Svježe i legendarno – Vinarija Nyakas

Vinarija Nyakas

Vinarija Nyakas preoblikovala je način razmišljanja o vinu i doživljaju vina, a pritom ostala vjerna svojim izvornim vrijednostima: svježa i osvježavajuća bijela vina i obiteljska atmosfera. Svježina i inovativan pristup ogledaju se ne samo u vinima, već i u njihovim svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Nakon ovoga ne čudi što se elektronička razmjena podataka koristi već godinama.

Vinarija Nyakas obrađuje 200 hektara, između naselja Budajenő i Tök. Vinarija je ime dobila po obližnjoj, prekrasnoj planini Nyakas, a ne po misterioznoj osobi po imenu Nyakas, kako mnogi vjeruju.

Prva prekretnica za vinariju bila je kada je njegov nekadašnji poznati glavni vinar Ernő Malya 2002. godine osvojio titulu “Vinara godine”. Posljednjih desetljeća, Vina Nyakas sudjelovala su na brojnim domaćim i međunarodnim natjecanjima, te osvajala prestižne nagrade.

Sve aktivnosti obavljaju profesionalci; tim hortikulturista i vinara brine o vinima, također su uključeni u uredske poslove, punjenje i financijske aktivnosti kao obitelj.

„U radu tvrtke sudjeluje šest sela, a mi osiguravamo egzistenciju za gotovo četrdeset obitelji – otkrio je Péter Nagy, voditelj prodaje. Iznimno važna komponenta učinkovitosti tvrtke je da svi osjećaju pripadnost i da im je zajednički interes uspjeh. Ovakav način poslovanja tvrtke prilično je rijedak u Mađarskoj.”

Prije desetak godina METRO je tražio od svojih dobavljača uvođenje elektroničke razmjene podataka, jer otvaranje i rukovanje tisućama kuverti dnevno teško opterećuje radnike. Vinarija Nyakas tada o tome nije razmišljala, no s godinama je zahtjev stigao i s drugih mjesta.

Kasnije, prvi su put počeli koristiti EDI s robnom kućom Auchan, uz pomoć svog tadašnjeg jednostavnog internog sustava, ali se platforma nije dalje razvijala, što je spriječilo široku ekspanziju EDI komunikacije.

Narudžbe i fakturiranje odvijalo se s partnerima putem e-maila ili na papiru. Međutim, to je uključivalo mnogo administracije, pa je uvođenje novog modernog sustava koji podržava EDI postalo relevantno. Procijenili su pružatelje usluga, proučavali rješenja drugih vinarija i na kraju razvili vlastiti sustav. Kao mogući pružatelj EDI-ja preporučen im je Editel, developer novog sustava upravljanja tvrtkom.

Prema riječima Judit Pálfi, asistenta prodaje i komercijale, stručnjaka odgovornog za EDI projekt, prvo su počeli razmjenjivati podatke s tvrtkom TESCO. „Krenuli smo malim koracima“, dodao je, „i kada smo imali problem, djelatnici EDITEL-a su sve rješavali“. Čim bi se pojavio tehnički problem, odmah bismo dobili pomoć.”

Nakon prvog uspješnog uvođenja, počela je digitalna razmjena podataka narudžbi i računa sa Sparom, a zatim ponovno s Auchanom. Obratili su se većim tvrtkama, no u slučaju Lidla i kifli.hu dogodilo se obrnuto, u slučaju kifli.hu otpremnice se već šalju elektroničkom razmjenom podataka, čime se štedi puno vremena.

Nalozi prethodno uneseni ručno, sada se automatski unose u sustav, dovoljno je dodati samo jedan ili dva podatka. Ovo je značajan napredak u usporedbi s prethodnim ručnim radom. U Nyakas Pinceu rade  s najsuvremenijim alatima i postupcima, te puno ulažu  u  odgovarajuće tehnologiju , a EDI komunikacija nije iznimka.

Péter Nagy je to izrazio na sljedeći način:

“Mi se krećemo prema naprijed. Ali drugog načina nema. Ako se netko ne razvija, pregazit će ga novi igrači, tako da moraš nastaviti ići naprijed.”

Rođenje logotipa vinarije Nyakas

Irsai Oliver

Ranije, htjeli su posebnu seriju i poseban logo za restorane i robne kuće, ali u Mađarskoj ljudi žele kupiti u robnoj kući ono što se može jesti u restoranu.

Tako na kraju koriste isti logotip na naljepnicama boca za oba tržišta. Isprva su etiketu ilustrirali nacrtanim konjima, zatim su surađivali s jednim američkim trgovcem, zbog čega je nastao novi logo. U potrošačkim testovima bolje se pokazalo vino ukrašeno novim logom pa su odlučili standardizirati etikete i svugdje koristiti novi logo.

Vina Irsai Olivér sa svojom karakterističnom zelenom etiketom, svima poznatom, ušla su u javnu svijest domaćih konzumenata vina, a od tada i druge vinarije daju Irsai Olivér zelenu etiketu u asortimanu domaćih vina.

Sama vrsta postala je “ulazno vino”, mnogi mladi se s njom prvi put susreću. Ovo kultno vino naposljetku je donijelo korist cijeloj njihovoj ponudi vina. Uz Aligvárom, Irsai Olivér i danas je najpopularnije vino vinarije.

Vinarija Nyakas

Nyakas Winery Logo

Njihovo imanje nalazi se u vinskoj regiji Etyek-Buda, u podnožju planine Nyakas. Prvenstveno se bave proizvodnjom svježih reduktivnih bijelih vina bogatog mirisa i okusa. Zasađene sorte uključuju Irsai Olivér, Chardonnay, Rizlingszilváni, Sauvignon blanc, Rhine Riesling , Szürkebarát, Kadarka, Pinot noir, Merlot i Kékfrankos.

Uzgojem grožđa bave se od 1991. godine, a od 1997. godine i proizvodnjom i distribucijom vlastitih buteljiranih vina.

Prve uspjehe postigli su u vrlo kratkom vremenu, 2002. godine dodijelili su svom bivšem glavnom vinaru Ernő Malya nagradu za proizvođača vina godine. Njegova nasljednica, Beáta Nyúlné dr. Pühra, sadašnja glavna vinarka podruma, bila je među 5 najboljih kandidata 2019. i 2020., a 2021. osvojila je titulu vinogradara godine.

Vinarija Nyakas osvojila je nagradu Magyar Brands 2012., 2017. i 2018. godine, a naša vina redovito dobivaju priznanja i nagrade na raznim natjecanjima.

Symbolic image copyright Nyakas Pince Zrt.
Logo copyright Nyakas Pince Zrt.

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.