Utrka e-trgovine protiv vremena
Daniel Frohn, direktor prodaje u Smartbox Pro, kaže: „Vrijeme je jedan od sve važnijih čimbenika u e-trgovini u današnjem brzom tempu poslovanja. U vremenima kada postoje Amazon Prime i eBay PLUS, često već nekoliko minuta napravi razliku. Narudžbe moraju biti popunjene najkasnije do 14.00 sati kako bi na vrijeme stigle do kupaca, a bez EDI sustava to ne bi bilo moguće postići. Po uzoru na druge tvrtke koje su već ranije uvele EDI (elektronička razmjenu podataka), sada je i Smartbox Pro pomoću EDI-a automatizirao svoje procese, posebice naručivanje za svoje online poslovanje. To sada uspješno koristimo u suradnji s našim partnerima.
Prethodno potreban naporan ručni rad snimanja podataka, sada je u potpunosti automatiziran zahvaljujući EDI-u: narudžbe se izravno prenose u sustav tako da nema kašnjenja od partnerske online trgovine do Smartbox-a. Smartbox nakon toga dostavlja sve proizvode klijentima, a isporuke su točnije jer nema grešaka kod prepisivanja.
Daniel Frohn oduševljen je znatnim uštedama vremena koje je njegova tvrtka ostvarila od uvođenja EDI-a:
Otkada su naši procesi naručivanja i primanja u potpunosti automatizirani, možemo početi raditi mnogo ranije, već u 7.00 ujutro. Prije nego što smo počeli koristiti EDI, počeli smo raditi tek u podne jer smo sve narudžbe morali obraditi ručno.
Prednosti povećane vremenske učinkovitosti s EDI-em za e-trgovine su jasne, naročito u slučaju vrlo velike količine narudžbi. To se posebno pokazalo u primjeru Smartbox Pro.
Većina naših e-trgovinskih prodajnih partnera imaju ogromnu količinu pojedinačnih narudžba s niskim vrijednostima narudžbe, što znači da je potrebno uključiti mnogo rada u odnosu na vrijednost. Zahvaljujući EDI-u, ručni unos podataka zastarijeva, a mi imamo uvijek brzu i preciznu obradu bez napora, čak i za velike količine narudžbi, objašnjava Daniel Frohn.
U tom kontekstu, nije ni čudno da je sljedeće EDI povezivanje već tu, tvrtka koja će sve će svoje logističke procese već u 2016 godini prebaciti na EDI.