+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 39 62 899

Brzo i učinkovito EDI rješenje – Web EDI

Brzo i učinkovito EDI rješenje

Rješenje koje pojednostavljuje poslovne procese

Za mala i srednja poduzeća koja nemaju vlastiti ERP sustav ili s manjom količinom dokumenata, Web EDI je odličan izbor rješenja. Za korištenje Web EDI portala potreban je samo pristup internetu, što razmjenu elektroničkih poslovnih podataka s trgovačkim partnerima čini jednostavnim i financijski prihvatljivim procesom. Podaci se prenose u ispravnom EDI formatu putem EDI platforme eXite®, čime se osigurava sigurna isporuka i prijem svih elektroničkih poslovnih dokumenata.

Krajem prošle godine napravljena je nova inačica Web EDI-ja koja će biti još pristupačnija i fleksibilnija.

Kako bi korisnicima olakšali usklađivanje i pridržavanje dogovorenih pravila sa svojim poslovnim partnerima, Web EDI sustav nudi alate za prilagodbu korisničkog iskustva na temelju pravila vanjskih partnera:

  • Vizualni prikaz dokumenata i ispisa u potpunosti je prilagodljiv za svakog vanjskog poslovnog partnera. (svaki partner u EDI razmjeni)
  • Redoslijed dokumenata poslovnog procesa , uključujući obvezne ili izborne dokumente i uvjete koji se moraju primijeniti kako bi se omogućila izrada ili izmjena dokumenta.
  • Izrada sljedećeg dokumenta na temelju podataka iz prethodnog dokumenta , kako bi se smanjio ručni unos podataka za korisnika i spriječile pogreške pri unosu (Narudžba → odgovor na narudžbu).
  • Provjera valjanosti sadržaja obrasca dokumenta po formatu dokumenta ili ako je zatraženo/potrebno čak i prilagodljiva pravilima vanjskog poslovnog partnera.

Shema boja i logotip korisničkog sučelja mogu se prilagoditi za pružanje “brendiranog” iskustva za Web EDI portale.

Web EDI sustav ima mogućnost prilagodbe formata za svakog partnera u EDI razmjeni, te su svi dokumenti u razmjeni čitljivi primateljima dokumenata

Kako Web EDI funkcionira?

Poslovni partneri mogu vam slati digitalne narudžbe u standardiziranom formatu pomoću Web EDI-ja. Izravno i gotovo u stvarnom vremenu. Inače, tehnički naziv narudžbe u EDI-ju je ORDERS. Čim se narudžba prihvati, odmah ćete primiti obavijest putem e-pošte. Zatim se možete prijaviti u web aplikaciju, pregledati narudžbu i saznati potreban datum isporuke. Kada obradite narudžbu i pripremite isporuku, pomoću aplikacije ćete obavijestiti klijenta o nadolazećoj isporuci robe slanjem otpremnice (DESADV). Većina podataka može se lako uzeti iz narudžbe. Zatim ćete te podatke, kao i dogovorene cijene i pojedinosti o fakturiranju, koristiti za izradu fakture (INVOIC). Svi su koraci transparentni te se mogu pratiti u bilo kojem trenutku.

Između ostalog, velika prednost Web EDI-ja je što se tamo mogu pohraniti osnovni podaci o dobavljaču, trgovcu i artiklu.

Osnovni jezik EDI-ja je EDIFACT. Postoji više od 200 vrsta poruka (tj. vrsta dokumenata), ali samo se neke od njih obično koriste u Web EDI-ju. To uključuje ORDERS (narudžba), DESADV (otpremnica) i INVOIC (račun).

Prednosti Web EDI-ja:

  • Ne morate ništa instalirati
  • Cjenovno povoljan
  • Spreman za trenutnu upotrebu
  • Elektronička obrada cijelog postupka od narudžbe do računa
  • Integrirana administracija matičnih podataka
  • Vrlo jednostavan za korištenje
  • Eksportiranje, ispis i preuzimanje u PDF formatu
  • Višejezična podrška
  • Rješenje za više industrija

Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Yozayo

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.