+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 99 39 62 020
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 99 68 97 128

Pogled „IZA“ – odjel za dostavu EDI projekta

Odjel za dostavu EDI projekta

Entuzijazam za nove izazove u odjelu za dostavu projekata

Ovako bi sažeto opisali naš tim u odjelu za dostavu projekata: mi smo raznolika skupina s visokim socijalnim vještinama koja se svakodnevno oduševljeno bori s novim izazovima na području elektroničke razmjene podataka (EDI). Naši su zadaci raznoliki koliko je i naš tim raznolik. Oni uključuju nove EDI projekte, kao i uključivanje novih partnera i provođenje provjere sintakse. Pridružite nam se da bacimo pogled iza kulisa i istražimo kako ljudima dajemo slobodu prilikom definiranja ciljeva.

Ono u što vjerujemo

Osobno nam je važno dati svojim zaposlenicima što više slobode. Vjerujemo da će oni sami organizirati svoje zadatke. Dosadašnje iskustvo pokazuje da to stvarno jako dobro funkcionira u praksi. Međutim, to ne uspijeva bez nekih definiranih ciljeva. Oni moraju biti realni i dostižni.

Tipični zadaci u našem odjelu

Ukratko: svatko tko ima određeni afinitet prema tehnologiji i ako volite komunicirati s ljudima, došli ste na pravo mjesto. Naš odjel brine se o širokom rasponu zadataka. Jedan od zadataka koji se ponavljaju je uvođenje novih EDI partnera. U tu svrhu digitaliziramo poslovne procese između tvrtki koje rade u mnogim različitim industrijama. Primjer je komunikacija između trgovaca i proizvođača ili između restorana, hotelskih lanaca, ugostiteljskih poduzeća i njihovih dobavljača. EDI je također vrlo prisutan u logistici i automobilskoj industriji. Ovdje je važan element dobro razumijevanje zahtjeva klijenata, od kojih su neki tehnički. Svojim iskustvom i stručnošću možemo puno unaprijed pridonijeti takvim projektima kako bi sve prošlo bez problema. Ne samo da pratimo naše klijente u “fazi povezivanja”, već također provodimo provjere formata podataka ili provjere sintakse kako bismo osigurali maksimalnu kvalitetu podataka tijekom tekućih operacija.

Zašto je suradnja s drugim odjelima tako važna?

Kolege u našem prodajnom odjelu istinski su profesionalci kada je u pitanju optimalno savjetovanje naših klijenata i razumljivim riječima približiti ih složenom predmetu elektroničke razmjene podataka. Tijekom tehničke implementacije ulazimo u igru i ispunjavamo obećanja prodajnog tima. Uvijek koordiniramo svaki korak s klijentom. U ovoj su ranoj fazi studije izvodljivosti i detaljne analize ključne. Jedan je primjer da gledamo tehničke opise IT sučelja s obje strane i analiziramo tehničke zahtjeve kao i postojeću infrastrukturu. Nakon što je projekt završen, predajemo ga našem timu za podršku. Naša međunarodna orijentacija također znači da smo u stalnom kontaktu s kolegama iz inozemnih podružnica.

A ima još nešto …

Glatka komunikacija izuzetno nam je važna. Imamo povremene interne sastanke kako bismo se međusobno informirali o napretku projekta i neriješenim pitanjima. Osim toga, usko surađujemo s našim klijentima. To se događa u raznim postavkama: za projekte s malim i srednjim poduzećima često razgovaramo s vanjskim pružateljima IT usluga koji se oslanjaju na našu pomoć u provođenju promjena u ERP sustavima kao što su BMD, Microsoft Dynamics ili SAGE. Kad su klijenti velike međunarodne korporacije, mogli bismo surađivati i sa savjetnicima SAP-a. Na strani klijenta za nas su relevantni sljedeći odjeli: nabava, računovodstvo i upravljanje lancem opskrbe. Stalni protok informacija među svim uključenima i jake komunikacijske vještine stoga su neophodni.

Kada se zahtjevi naših klijenata promijene, mi smo tu da vam pomognemo

Nakon što smo projekt isporučili i nakon što je odobren od strane klijenta, EDI sustavi pružaju vrlo pouzdane performanse. Međutim, možda će biti potrebno prilagoditi ili nadograditi postojeće projekte. Na primjer, kada prodavač obavijesti svoje klijente da će promijeniti svoje tehničke specifikacije, mi također ulazimo u igru. Uvijek nam je glavni prioritet održavati stvari bez problema.  Ako imate bilo kakvih pitanja, možete biti sigurni da ćemo pronaći pravu osobu koja će vam pomoći.

Cijenimo vaše povratne informacije!

Konstruktivna kritika izuzetno je važna za poboljšanje onoga što radimo. Povratne informacije naših klijenata su naravno gotovo neprocjenjive, jer i pohvale i prijedlozi za poboljšanje mogu poslužiti kao poticaj. Naše veliko područje aktivnosti zasigurno pruža širok spektar mogućnosti za to.

Ne ustručavajte se kontaktirati nas u vezi savjetovanja, sigurno Vam možemo ponuditi rješenje koje odgovara vašim potrebama. Molimo pošaljite svoj upit na mail info@editel.hr.

Portrait Karl Cegner EDITEL Austria

O autoru

Karl Cegner

Voditelj savjetovanja i isporuke projekata u EDITEL Austrija

 

Icon

O EDITELu

EDITEL

EDITEL je jedan od vodećih međunarodnih pružatelja EDI rješenja (Electronic Data Interchange) specijaliziran za optimizaciju procesa opskrbnog lanca (opskrbe) i vaš stručnjak za elektroničku razmjenu podataka. Tvrtka posluje s klijentima iz raznih poslovnih djelatnosti.

Portrait photo copyright Editel Adria
Symbolic image copyright iStockphoto, NicoEINico

Aktivirajte kolačiće u postavkama preglednika kako biste koristili ovu web stranicu u cijelosti.
Trenutno koristite zastarjeli preglednik koji uzrokuje moguće sigurnosne nedostatke i smanjuje korisničko iskustvo.
learn how to easily update your browser.